Passion, is our passion

Idag är det måndag, ååh varför alla dessa måndagar?! Försöker muntra upp mig själv med att skriva små lappar åt mig själv där det står "come on, de e bara 4 dagar kvar till fredag!". MEN DET FUNKAR INTE !!!

Dagens plus har varit att dom pratat så mycket om Carola o Andreas på radion, och tack Sverige för att ni inte röstade på dem i melodifestivalen i lördags! Jag känner nästan hur hornen i pannan växer när jag tänker på hur det gick. I morgonpasset imorse pratade Martina (tror de var där jag hörde de) om att det var Andreas som drog ner Carola. MEN HA, knappast! Äntligen fick Carola sig en knäpp på näsan, hon är inte så cool som hon tror. Visst kan hon vara bra vissa gånger. Men herregud vad less jag är på den människan, väntade bara på att hon skulle kasta en blomma ut i publiken eller liknande.
Lördagens chock kom när min kära moder brast ur sig: Men jag hoppas då Carola åker ut nu... /what lixom? Min mamma som alltid varit ett stort Carola fan. Det visade sig vid senare undersökning (jag tycker det där låter så coolt så jag var bara tvungen att skriva de) att hon iaf också tyckte Carola blivit jobbig o är nu rätt less på henne.
Då börjar  man fundera lite.. är det så att Carola helt enkelt är ute ur kändisvärlden på så sätt att hon helt enkelt börjar tappa status? eller är det bara en tillfällig svacka? Ja, kvar står bara spekulationer.
Min förhoppning är dock att vi slipper denna hysteriska kvinna nu...

Ja iallafall har jag nu kommit in i en träningsperiod, ska från och med idag simma varje dag fram till balen (får se hur länge jag har råd dock. 11 ggr för 350 kr :s skamligt!)
Någon som har ett bra tips på bra träning som gör att man blir lite fit innan sommaren/balen? Gärna något som funderar snabbt och är relativt enkelt/billigt.

Och nu är det bara två veckor kvar, sen har jag lov! Då åker jag och Oskar till Nästansjö och chillar i några dagar, sen hem igen och fortsätta leva de vanliga livet med skola, plugg och studentförberedning. ÅH herregud vad ska jag göra med mitt liv?!
Börjar bli lite stressad nu, men har iaf en plan - flytta ihop med Oskar så fort vi får pengar o hittar en bra lägenhet. Eller ja, de e bara en plan än. Men man lever på hoppet!

Nej nu ska jag gå och prova min bikini, vet itne om den ens passar fortfarande. Annars blir det nakenbad, vem vet!

Hejochhopp

psst. Alphabeat, veckans bästa.

Kommentarer
Postat av: Desiré

Synd för dig att du inte har en skola som sitter ihop med en idrottsanläggning. Och däför får gymkort/badning kraaatis ;)

2008-02-18 @ 16:45:18
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: din favorit!

Hej babe. Hade du en ny blogg minsann? ^^
Och du, ett tips då. Spring spring spring, gå, gå med stavar. Göör bra, du som älskar sånt. Spring till värmland vet jag, eller nej. Jag springer till Lycksele när foten är frisk. Sååå mkt energi har jag nog då. Älskar och saknar dig hur mkt som helst nu!!

2008-03-06 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0