Today is the day.

Varför ska det vara dåligt väder på helgen? På veckorna är det soligt och fint, men så fort fredagen slår över till lördag blir det mulet och kallt. Varför detta tråkiga väder är min fråga?
Sitter hos Oskar o skriver lite nu, det känns som om jag börjar hamna i lat-träsket igen och inte skriva någonting. Dags för en ändring igen då!
Har varit en rätt bra vecka, den har gått relativt fort ändå och jag har jobbat på flitigt. Fick även veta i fredags att jag förmodligen har jobb hur länge jag vill/när jag vill. Rätt skönt att veta, även om det inte är precis det jag vill göra. Men vadå, 80 kr/h tackar jag då inte nej till i nuläget då jag är i stort sett pank!
bara en vecka kvar av praktiken också, sen är det merknad o sen bär det av till Nästansjö (Vilhelmina) där jag ska spendera några dagar med Oskar o Anki (Oskars Maaami!)
Jag tror det blir en sån vecka då jag stänger av mobiltelefonen och försöker hålla mig ganska otillgänglig för ovärlden. Behöver lite tid ifred från allt tror jag, orkar inte bli nådd hela tiden..

Well, nu ska ja gsätta mig framför tv-spelet o Super Mario World igen! WOHOO
Ikväll blir de mys med 'familjen', snacks o dipp is the shiiiet! (dvs gurka, tomat, paprika osv) haha

Vad tror ni om melodifestivalen ikväll då?
Vad kommer att hända?


Hej&hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0