21/4 - There's so much left to learn and no one left to fight

Jag har inte skrivit på ett tag, jag har haft lite idétorka då de gäller bloggandet.
Jag har haft annat för mig, och verkligen inte känt riktigt för att dela med mig av mitt liv, när jag verkar ha stalkers som tydligen läser min blogg (!!) Så from now on, blir det inte så himla personligt i bloggen.

Sista tiden har varit himla bra, jag har gjort massor känns det som, varit i Oskars stuga, min stuga och hunnit en sväng till Umeå o shoppa med Schandra.
I helgen blire andra bullar, då ska vi dra upp en tjejfest. Det var ett tag sedan nu, och det känns skönt att våran vänskap börjar komma på fötter igen. Kanske blir det som förut, kanske inte. Det är de vi får se nu. Men det ska bli himla kul!!

Nej, nu ska jag snart dra mig iväg till gymmet och springa lite. Jag SATSAR verkligen på beach nollnio, jag är less på fettomagen;)


Puss på er, och tack katta för kommentaren ;) hihi
Kommer bli kul att komma tillbaka igen!

There ain't nothin' that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
Make you happy, make your dreams come true
To make you feel my love


Kommentarer
Postat av: Desiré

Stalker på dig du.

Men härligt att ni börjar rätta till saker :)

2009-04-21 @ 18:50:49
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0