29/4 - But no matter what, you'll never see me cry.

Mkt i skallen nu, jag är trött.

Konstigt nog har jag samma känslor som för precis ett år sedan - studentångest. Och jag ska inte ens ta studenten, de e redan kört.. De kanske är just de, att den delen faktiskt är gone och kommer inte igen. Det gör ont i mig när jag tänker på studenten. Många tror de inte, men de var den jobbigaste dagen hittills i mitt liv. Den dagen försvann allt de där enkla som fanns när man gick skola. Den dagen blev man vuxen och förväntas skaffa jobb och vara mogen.
Jag har aldrig varit en sån människa som tkr om att bli vuxen, har alltid gillat att vara barn och få känna mig sådär lite barnslig. Joooo, jag vet att man aldrig ska tappa barnasinnet, men det dog lite då. Bara LITE kanske, men ändå en del.

Åh, undra vad jag gjort utan Oskar, och vännerna just nu.
Behöver MKT att göra hela tiden så jag inte blir sådär depp som inför studenten.
Och det sista jag behöver är att se annonser osv om studentskiten hela tiden....

NEGinlägget idag, men ibland måste de få vara så.

Solen skiner om dagarna iaf, VARMT på balkongen äre också. Jag NJUTER av våren, och det skadar ju inte av att jag bor i världens finaste lägenhet med världens finaste älskling <3


Easy for a good girl to go bad
And once we gone
Best belief we've gone forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0