3/4 - Hello, I'm your mind giving you someone to talk to

Idag är det en ganska seg dag faktiskt, väntar bara på att få fara på gymmet och springa av mig lite deppighet, och sen åka hem och vänta på älskling!
Jag känner mig faktiskt ganska stolt, har sprungit varje dag denna vecka, så nu i helgen ska jag försöka att bara ta de lugnt. Man kan ju inte träna exakt varje dag kanske...
Men jag känner mig så himla uppfriskad när jag sprungit en bit, har dock inte hunnit träna upp kondisen så himla mkt än, men springer iaf 10 - 15 min på rätt hög speed. Duktigt tkr jag, som är världens lataste människa i övrigt.

Sista tiden har varit lite depp, jag har börjat känna av den där stressen av att inte ha ngt jobb, jag kan ju inte sitta hemma och inte göra nånting? Jag är ju inte direkt sjuk eller nått. Så igår var jag iväg och sökte jobb, med kanske inte så mkt framgång. Men det är ju alltid en början iaf!
Hoppas bara dom hör av sig nu snart!

Ikväll blir de kalas hos syster/Per eftersom svågern nu fyller 23 år ^^ GRATTIS!
Nej, kanske man skulle börja klä på sig ngt nu, kan ju inte sitta i morgonrock hela dagen inte.

Orkar inte lägga ner mer energi på människor som inte ger något tillbaka..


If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me I'm not broken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0