8/4 - I wish you could see yourself through my eyes.

Tack ni som grattade :)

Jag har inte mycket att skriva längre..?

Förutom att jag igår var och grattade Sandra, och det var faktiskt skönt att kunna prata som vanligt med tjejerna. Som Lisa sa "Det är dags att lägga den där skiten bakom oss nu" och ja, de tkr jag med! Absolut, jag är less på att gå omkring och sakna "oss" hela tiden. Varför skulle inte allt kunna bli bra igen? det är ju bara vi som bestämmer, och jag har bestämt mig för att försöka - oavsett vad någon annan säger. Och jag ska aldrig mer i prata skit om folk, det är bara fega människor som gör de. Och jag är inte sån längre, från och med nu. Allt som sägs om någon annan, ska man kunna säga face-2-face också... PUNKT


Please don't blame me for trying
to fix this one last time



Puss Käresta Oskar, Syster Sofia och Broder Johan. Ni är vackra inifrån och ut<3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker att det är bra att du äntligen kommit till insikt :) Synd bara att jag hann drabbas före.. Lycka till!

2009-04-08 @ 18:42:41
Postat av: D

UPPDATERA JULIUS!

2009-04-21 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0