22/8 - Let's paint the town, we'll shut it down

YEASCH! Jag är festtaggad som vanligt jag, brukar bara va då jag tar mig tid att skriva i bloggen ;p typ..
Haha, nu sitter jag i morgonrock och väntar på Pajii, sen ska vi dra ner på stan. Måste köpa mig nå nya strumpisar, de blir nice! Jag o Paj kommer vara kvällens hetaste ! LÄTT :D

ÅÅÅÅH nu är jag taggad, längesen jag kände sånt här partysug! Kanske för att jag haft ett litet uppehåll, blev rätt mkt där ett tag :P haha


NE nufan äre smink o kläa på! TJINGELING!

Tonight's the night night
Let's live it up
I got my money
Let's spend it up

Go out and smash it
Like Oh My God
Jump off that sofa
Let's get get OFF

I know that we'll have a ball
If we get down
And go out
And just loose it all

I feel stressed out
I wanna let it go
Lets go way out spaced out
and loosing all control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0