23/12 - Jul, jul, strålande jul.

Yee, imorgon är de julafton, de känns bra, men lite annorlunda nu jämfört med när man var liten.
Dock flyttar jag hem till mamma o pappa under jul, så man kommer nog bli som ett barn igen ;p haha
Oskar har åkt till Vilhelmina *cry* och ska vara där till söndag tror jag, kommer kännas konstigt att vara utan varandra så länge, var längesen vi var utan varandra så pass.
Men de ska nog gå bra.

Imorse var jag ute o red en sväng, så otroligt härligt!!
Allt kändes som ett julkort, stoora snöflingor, mkt snö och en häst. Helt underbart! :)
Önskar jag tagit ett kort, men nah de glömde jag såklart.... ;/

Sen träffade jag Camilla på stan, himla kul att ses igen! blir nog att umgås endel nu när hon e hemma, hoppas jag :)
Yeeye, nu ska jag hem till Hedis och chilla. Ikväll tänker jag vinna miljonerna på uppesittarkvällen i bingolotto ;)

YES!

GOD JUL ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0