Annars stod vi aldrig här.

Låt mig få veta, säg nu vem du är.
Låt skynket falla, jag står avklädd här.
Hos mig kan du andas, hos mig kan du älska
Ja i mina armar, vara den du är.

Känner du som jag, annars stod vi aldrig här
I denna lyckliga sekund, låt den alltid leva kvar
Känner du som jag, annars stod du aldrig kvar
Föralltid där du är, bortom ord och givna svar.

Låt skymningen falla, låt morgonen födas
Låt dagen komma, låt mig stanna här
Hos dig är jag vacker, hos dig är jag någon
Hos dig kan jag finna, en plats att få vara den jag är.

Känner du som jag, annars stod vi aldrig här
I denna lyckliga sekund, låt den alltid leva kvar
Känner du som jag, annars stod du aldrig kvar
Föralltid där du är, bortom ord och givna svar.
Annars stod vi aldrig här.

Låt mig få veta, säg nu vem du är
Låt skynket falla, jag står avklädd här.
Hos mig kan du andas, hos mig kan du älska
Ja i mina armar, vara den du är.


Igår var jag och jobbade lite på Duvan cup, var snäll och gav barn popcorn. Stod vid en popcornmaskin i 2 timmar, ni kan ju tänka er hur jag luktade sen - flott och popcorn... Och jag som var nyduschad och fixad :S Jaja, det var ju för en god sak iaf :)
Idag är det söndag, och jag har sån där söndagskänsla ... jag hatar verkligen söndagar! Finns de nå värre?!?!? huvva.
Mamma o pappa kommer hem vid tre typ, då ska jag hämta upp O från LAN och sen ska vi åka hem till lägenheten o mysa :)  Saaaaknar O !!!!!
Och förresten, nu har jag äntligen fått tillbaka de där "sminka sig o fixa håret"-känsla. Så nu kanske jag får tillbaka mitt snygga jag igen?! :D WIIIIE . haha



Tjipptjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0