18 januari 2009


This brings back old memories
(Emelie-Nikolina-Elin-Jag)


Usch jag har en sån nostalgidag idag, och när jag ser mig själv i spegeln och på bilderna så inser jag att jag verkligen måste ta tag i mitt utseende också, inte bara bloggen. VAARFÖR FÖLL JAG SÖNDER SÅHÄR? Utan att överdriva så tycker jag faktiskt att jag var väldigt snygg en gång i tiden. Och säkert finns det här någonstans under ytan men jag känner mig bara så himla sönder utanpå. usch, vill ha nya kläder, smink och massa sånna saker! Varför blev jag arbetslös just nu, när jag vill bli snygg ;D Hahaha

Ge mig pengar, så jag kan bli snygg igen? :)

Tjipptjopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Juulia ! :D

2009-01-18 @ 23:00:53
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0