Jag har blivit utmanad

Såhär gör man:

1. Länka till den som utmanat dig - Frida & Elin 
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv en kommentar i samtliga bloggar så de uppmärksammas på att de blivit utmanade

Lets goooo...

1. Jag älskar dyrt smink, även om jag aldrig har råd att köpa så brukar jag gå och testa snygga ögonskuggor på händerna.
2. Jag skulle vilja vara hemmafru.
3. Jag har en dröm om att någon gång få starta en egen klädkedja.
4. Jag älskar att baka, fast jag äter det oftast aldrig utan bjuder det bara till kära O.
5. Jag har panisk skräck för mörker och spindlar.
6. Jag är egentligen väldigt folkskygg, men försöker att inte visa det för mycket.
7. Jag kan inte rapa på kommando.

This is me, take it or leave it!

Jag utmanar
Elin
Desiré
Jenny (vet inte om du har din blogg kvar? men tror du läser;))

Sen känner jag ingen mer som bloggar som inte gjort detta redan:(




Frida, jag saknar dig så mycket att det gör ont i mig..

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha sjklart läser jag ;)

2009-02-09 @ 15:33:21
URL: http://akhj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0