Ojojoj

Det har redan gått mer än en vecka sen jag skrev typ. SHIT, nu börjar jag slacka igen! Inte bra inte bra.
Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev heller, jag lever och mår här hemma i lägenheten tillsammans med O.

Helgen blev trots allt sjukt rolig, fest med O, Elin, Håkan och Jim här hemma hos oss. Sedan bar det av till ho(r)tellet. Där blev dock allt lite komplicerat. Men saker ordnade upp sig och det var trots allt himla roligt! hihi

Nu sitter jag och väntar på att få stoppa in mina ciabattabröd i ugnen, trodde inte det var så lätt att baka ciabattabröd, men hej så fel jag hade :D Så ikväll blire go'fika me nybakade bröd :)


Nej, jag får återkomma med mera info när det har hänt nå spännande;)


Tjipptjopp

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har utmanat dig i min blogg :p

2009-01-27 @ 14:10:35
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har utmanat dig också gullet ;)

2009-01-27 @ 19:06:00
Postat av: från frida alltså

2009-01-27 @ 19:06:20
Postat av: oskar

du är schnygg

2009-02-01 @ 04:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0