WAAAAAAAAAAAAAAH!

Haha jag har suttit nästan hela dagen och funderat på vad jag hade för lösenord till den här bloggen, när jag upptäckte att jag har skrivit in fel mailadress hela tiden!! ;D Haha, jag är då inte bara lite förvirrad känner jag..

Det har hänt mycket sedan sist jag skrev, och jag vet inte om jag ärligt orkar dra upp allt igen. Jag har gått vidare från att vara skolelev och barn till att vara målare och vuxen. Haha, jo, det är nog nu jag kan säga att jag är vuxen, men jag känner mig fortfarande som barn.

10 saker som bevisar att jag nu blivit vuxen-
 
Jag har flyttat hemifrån
Jag tvättar min egen tvätt
Jag har haft ett riktigt arbete
Jag har hunnit bli avskedad
Jag har börjat ta mer ansvar för min ekonomi
Jag betalar räkningar
Jag söker jobb
Jag handlar egen mat
Jag har ett Icakort
& Jag bokar mina egna möten (läkare osv)


Så sjukt, allt detta är sånna saker jag aldrig behövt göra förut, vadå mamma har ju alltid fixat lixom. Usch nu inser jag verkligen hur bortskämd jag varit. Men, jag är glad att jag nu fått lära mig allt det där som är bra att kunna. Och det är bra att man fått lära sig dom på egen hand, annars kanske jag bara gjort fel osv. Nåväl, jag är tacksam för att mina föräldrar ändå låtit mig vara barn så länge som möjligt. Det har ju gjort mig till den jag är nu, och det klagar jag inte över.

Nu låter de kanske som jag är ensam här med alla dom där sakerna, men knappast. Jag och Oskar delar allt tillsammans, och jag är så himla glad att han finns i mitt liv. Utan honom hade jag nog ramlat omkull för längesen. Bättre stöttepelare i livet finns inte. Min älskling, min livskamrat och bästa vän Oskar - DU är min guldklimp! <3

Isch, detta var svårare än jag trodde. Det finns så mycket jag vill skriva, men orden finns lixom inte. Jag känner mig bara så lycklig just nu, trots att mycket står och kämpar emot mig.
Men jag håller ihop, tack vare O's hjälp, och även många andra av mina vänner.
Jag har även insett en sak sista året, och det är att vänner faktiskt kommer och går, men trots att man inte pratar med vissa på ett väldigt långt tag, så finns som riktiga kvar. Se t.ex på Frida, Desiré, Lina, Jenny och Elin. Det är sådana vänner som alltid finns kvar, även om kontakten bryts under vissa perioder. Tack för att ni alltid finns där, jag finns alltid här!

Nej, nu ska jag gå och ta reda på tvätten.
Tjipptjopp


Kommentarer
Postat av: Desiré

Ja livet tar konstiga vändningar ibland.

Jag är glad att livet ordnat upp sig till det bästa får dig, det förtjänar du!



Jag har insett detsamma, det är det äkta som räknas.

Du är en av de äkta.

2009-01-18 @ 16:42:45
Postat av: frida

i love you sweeti. börja uppdatera nu!

2009-01-18 @ 18:00:37
Postat av: Anonym

tkr om dig vännen! :)

2009-01-18 @ 21:18:32
Postat av: Anonym

de där inlägget där de stå tkr om dig vännen är från mig, måste ha blivit nå fel så de syns inte att det är jag som har skrivit de :/

2009-01-18 @ 21:58:51
Postat av: Anonym

inte nu heller tydligen, är då jenny :p haha

2009-01-18 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0