11/3 - Bra dag eller dålig dag?

Ganska skön dag, jobbat lite osv :)
Sen kom jag hem, och då hade världens sötaste O fixat lite mat till mig. Jag älskar verkligen dig O!!!

Efter maten kom Lina, vi gick ut o gick o sådär. handlade lite gottit, bakade scones o tog fram lite kex/creme bonjour. Kokade lite te och bara mysade!
Det var välbehövligt, jag kände att jag behövde henne just nu. Det var väldigt längesen vi umgicks faktiskt. Och nu inser jag att jag saknat henne väldigt mycket!! Tråkigt dock att hon snart ska flytta :(

Well, måste säga grattis till F som idag fick sig en egen lägenhet, trots att de gör lite ont i mig att veta att de är så länge tills vi ses ;/
Hoppas du kmr trivas iaf!

hejhopp


Kommentarer
Postat av: fri

2009-03-11 @ 22:26:40
Postat av: f

älskling, jag hade ändå inte kunnat flytta till norrland med hund och allt, utan jobb o snart in i lumpen :(

2009-03-11 @ 22:27:32
URL: http://fridadahlgren.blogspot.com
Postat av: Desspess

Julius! Läs min blogg, världens konstigaste dröm om när jag var i Lycksele!

2009-03-12 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0