12/3 - Suddenly I know I'm not sleeping

Jobbjobbjobb idag också då, och sen kom svärmooora min på middag. Oskar lagade god lax - mjummie! (och jag som inte ens gillar fisk!)
Nu sitter jag här o degar lite, jag är för slö att göra ngt känner jag..

Var på intro på gymet idag också, NICE! Nu har jag eget träningsschema osv, så ska dit imorgon o pumpa lite muskler. Kanske ska försöka springa lite på bandet också, men vi får se. Ska inte slita ut mig i början. pfft ;)

Är inne i den här vinterdeppen just nu. Men de ordnar sig nog.
Hejdå.

O - F - D <3


Kommentarer
Postat av: Desiré

Upp med morrhåren Goliat! :)

2009-03-12 @ 20:40:42
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: Anonym

........

Så blev det skickat utan att jag ville, hmpf.

Jaja, du är aaaaaaaaaasduktig som börjat på gym! Fatta vad snygg(are!) du kommer vara i sommar, sommar i Dalarna! ;)

2009-03-12 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0