13/3 - Just stay where I can see you.

Japp, för många är detta en "helgkväll", men inte för mig och min O, för imorgon ska vi jobba..
O ska jobba 7 - 16.30 och jag kommer nog jobba så mkt jag bara kan.

Jag vill blogga, men jag vet inte vad jag ska säga faktiskt.
Jag känner mig lite tom på nått sätt? Lite ledsen av någon anledning.. Vad är det med mig?
Är det detta som kallas ensamhet kanske??

Utan min älskade O, hade jag nog gått under vid detta laget.
Tack baby, vi ska väll alltid tillhöra varandra?


Let's get these teen hearts beating. Faster, faster

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild!

Du är så snygg Julia!



:)

2009-03-16 @ 10:26:43
URL: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0