17/3 - It's amazing, makes my heart sing

Sitter och ser på Desperate housewifes nu, sjukt bra program alltså ^^

Dagen har varit helt perfekt, en lååång promenad med O till svärmor och grattade "mormor" som var här från Vilhelmina och som dessutom fyller år idag - GRATTIS ;p
Sedan gick vi hem och chillade, kollade på några avsnitt av 90210 o där vid kl. 17 drog jag mitt ass iväg till gymmet! SÅ skönt alltså, dock var det en pajas som hade löpbandet i typ 1 timme så jag hann inte springa nånting. Som tur e fanns de en tid imorgon, så kl 19,00 ska jag iväg och springa lite ;)

Fattar inte vad som är fel på min mage nu igen heller, börjat få tillbaka allt skit jag hade förut, ligger vaken om nätterna och mår skiiit!
Nåväl, ska inte gå in på några detaljer men... Jag måste nog ringa doktorn imorgon.

Nej, nu ska jag se desperate sen blir det sängen.

Tjipptjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0