19/3 - Listen you sinner, I'm sinning too

Jag vill ha sommar NU! Hittat värsta sötaste skorna jag bara MÅSTE ha, dock har jag som inga pengar just nu. Så om någon bara vill vara sådär spontan-snäll med mig någon gång, så köp gärna skorna nedan! ;)

Dagen har gått bra, O har jobbat och jag har tvättat lite / gjort ett besök på banken och bytt kort. Fett less på maestro som inte funkar överallt! Grrr, men nu äre kirrat iaf.
Ikväll blir det nog mys med älskling, och imorgon ska vi till svärmor och eeeta, kanske pimpla lite om de blir fint väder! :)

Inflyttningsfest hos Elin och Marcus i helgen också, det kommer nog bli massa kuuul! :D


hihi, så.. vill ni så får ni köpa dessa skönheter till mig.....

 

O + J = sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0