7/3 - planering

Funderar lite, jag måste börja planera mitt liv. Annars får jag aldrig något gjort, jag är alldeles för lat. (usch hatar ordet)
Men helt allvarligt, jag kommer ingenstans om jag bara fortsätter som jag gör nu. Lixom, jag vill gå ner i vikt, men istället för att göra något åt de, sitter jag bara o klagar på hur dåligt jag mår och hur äcklig jag känner mig. Är det en sund inställning? NEH, så därför har jag insett att det inte finns ngn annan utväg än att faktiskt bara ta tag i de. Som min bror sa för ett tag sedan "När det gäller att gå ner i vikt, finns det inga genvägar". Sant så sant, så nu ska jag börja gymma, kosta vad de kosta vill (fast jag tror mami o papi skulle sponsra :D)

Nåväl, idag blir det en städdag, Oskar jobbar och jag måste verkligen göra någon nytta, annars sitter jag bara här och lägenheten ser förjävlig ut... Gillar inte att ha en smutsig lägenhet ;/ SÅ . Dags att starta igång städningen nu då :)
Jag sätter igång winamp och så sätter jag igång!!!

Frida, snart kommeru hit, annars vet jag inte vaaad jag gör :o


My heartbeat, beats me senselessly


Kommentarer
Postat av: din favorit!

sjukt bra inställning du börjar få nu babe!

2009-03-08 @ 01:54:46
Postat av: Kristin

Skal vi legge til hverandre på bloglovin? :-) svar i kommentar på bloggen min ! www.xxkristin.blogg.no

2009-03-08 @ 18:41:29
URL: http://www.xxkristin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0