9/3 - en bra dag!

Åååh idag är en sån bra dag.
Den började kanske inte jättebra, vaknade av att Oskars telefon ringde - bemanningen.. Jag gillar inte dom, för Oskar gillar inte dom. Och dessutom så är de en kärring som e sjukt oförskämd som brukar ringa. Så USCH på dom!! ;p
Nåväl, sen åkte jag iväg o jobbade lite, dock bara två timmar :s men men, torktider är torktider.
Sen åkte jag hem, spelade en stund och sen kom Nicklas och försökte dra med oss på badhuset, men tji fick han - badhuset öppnade inte förrän kl. 3, och Nicklas kom där vid 1. Så vi chillade lite, spelade lite osv. När klockan äntligen blev 3 gick vi och simmade. SKÖNT! 30 längder, inte illa pinkat för att vara jag ;) Köpte även ett gymkort, så nu satsar jag på beach -09!!!
Seeen gick vi o handlade lite (jag gillar att handla, dock inte om man har ekonomi som gör att man kanske inte får handla vad man vill. Men kul iaf!)
Efter handlingen gick vi hem, Oskar o Nicklas köpte varsin pizza, och jag gjorde världens godaste svampsoppa! MJUMMIE :D Jag tycker verkligen om Champinjoner!

Och nu sitter jag här, jättemätt efter soppan, och funderar på vad jag ska göra. Skulle kunna ta en promenad, men nej. Jag är sjukt trött i benen och har nog tränat nog för idag. Imorgon kan jag ta en promenad :)
Nuu ska jag spela lite WoW i brist på annat att göra.

Publicerar även en bild på soppan jag gjorde idag, göttigött!




Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0