I live to die another day, until I fade away



Isch, jag är fortfarande sliten efter helgen. men den var sjuuukt rolig! Minns inte sist jag var på en så rolig fest! :D
Dessi var här, tur - annars hade jag varit ensam tjej! Hihi
Dock förfrös jag mina läppar på hemvägen, så kan nu inte längre känna ngn känsel i dom.. Fråga mig inte hur, men antar att jag hade lite för mkt alkohol i kroppen. Vilket resulterade i att jag typ inte kunde stänga munnen på hela vägen hem. HAHA, måste ha sett förjävlig ut alltså >.<  Aja jag hoppas det går över :/ Annars vet jag inte vad jag gör.

Veckan med Dessi var himla rolig, de va så längesen vi sågs. Har saknat dig massamassa! :D
Dalarna nästa då :p

Ikväll blire lugnt, ska träffa Lisa och prata, förhoppningsvis kanske vi kan reda ut en del..
Ska även försöka färga bort min hemska utväxt - BLÄ




Här kommer en liten bild från helgen. Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0