25/5 - Saknar du någon, du en gång trodde du kände?

Gah, hur tusan ska man veta vem man ska rösta på i valet nästa söndag?! DE E SNART!! Och aldrig att jag tänker vara en soffliggare och inte rösta. Så nu står man inför lite av ett ångestladdat beslut... suck, men tror att jag har ett hum iaf.

Jobb idag, sen en cykeltur med älskade, sen bara soffa o tv. SKÖNT
blir väll en tidig kväll igen, som vanligt ;p hihi i like it!

Jaja, nu ska jag lyssna lite till på Melissa Horn, sen blire 90210 om 5min.


Pusshejs!

Vi lever i vår egen värld, allt vi behöver de finns där.

Kommentarer
Postat av: frida

jag känner, älskar och saknar dig.

2009-06-05 @ 15:50:25
URL: http://fridadahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0