22/11 - Visst finns det dagar, som jag kan vara snäll.

Jadu, det var ett tag sen jag skrev ngt här. Har varit inne i nån gråzon när det gäller bloggande, har nog inte haft så mkt att säga faktiskt.
Men nu har jag en positiv nyhet iaf - jag har fått jobb!
Har nu jobbat en vecka på Lindqvist och Lindkvist, och jag gillar de ändå en hel del, känns på ngt sätt inte lika jobbigt att jobba nu som för ett tag sedan, men kan bero på att jag bara jobbat en vecka än så länge ;p
men hur som helst, skönt att kunna tjäna lite pengar faktiskt!

En till nyhet är att jag börjat som medryttare på en underbar häst, Daimler - amerikanskt varmblod, världens finaste!


söt väll? :)

Nej, nu måste jag ta in tvätten, pusshejs!


Kommentarer
Postat av: f

vad är det för jobb? och kul med en häst väl, du borde lära mig att rida :)

2009-11-24 @ 17:12:40
URL: http://fridadahlgren.blogspot.com
Postat av: Amanda

Ja designen är gjort av den bästa ;) haha

2009-11-27 @ 13:19:20
URL: http://amandaasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0