9/11 - Fysiologiprov och arbetsförmedling

Jepp, på morgonen nu hade vi fysiologiprov, rätt svårt men ändå intressant!
Känns spännande att läsa sånt, iom att jag nästa höst förmodligen ska plugga till sjuksköterska, vilket medför massa fysiologi osv..
Aja, sen drog jag på af, fattar inte varför men.. har iaf en sjukt trevlig handläggare.

Köpte en "ny" mobil för ett tag sen, vilket medförde att jag kunde använda mitt gamla minneskort, som jag hittade dessa underbara bilder på:


Sötexi, inte gammal alltså!


Kotten i högsta hugg - de bästa hon vet!


De komiska med att hon älskar kottar, är att mamma samlar kottar hon
tycker är fina. Roligt hemma när Exi en dag hittade mammas kottsamling ;)

Erkänn att jag har världens sötaste hund? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0