21/8 - 2010 {Dags att dra upp på nytt!

Ojojoj, jag suger på att uppdatera. De gör jag verkligen...
Men nu ska vi inte gräva ner oss i de, vi ser framåt!

Jag är numera en Öviksbo på heltid och väntar just nu bara på att studierna ska börja. Känns lite konstigt att bo så långt ifrån familjen, men jag tror nog att jag behövde klippa navelsträngen kanske? Haha jag är en riktig mama&papas girl.
Nåväl, nu sitter jag här i min lilla studentetta på 24 kvm, känns helt okej faktiskt. Den är himla mysig om ja ska säga sanningen ;)
Meeen, åh jag vet inte vad jag ska skriva? Någon som vill veta nått spec? Skriv en fråga i kommentarerna isf (om det nu finns någon som ens klickar sig in på denna blogg längre)...

ÅH, just ja! Lagade just vääärldens godaste middag, egentligen kanske inte kan räknas som middag för de är inte direkt nå exklusivt, men tror nog tamejtusan att de va de godaste jag kommit på. haha

- 3 morötter
- 1 liten röd lök
- ca 5-6 små färska champinjoner
- ½ burk kräftstjärtar

Riv morötterna (på största rivet) och hacka löken.
Stek sedan morötterna och löken i olja.
När du känner att de blivit ganska mjuka blandar du ner champinjonerna och kräftstjärtarna
Stek tills allt är varmt och champinjonerna mjuknat.


Servera (gärna med ett stekt ägg)

NJUT! SJUUUKT GOTT, aaaaaaaah
Fördelen är att de blir ganska mkt och är väldigt mättande så för mig räckte de till två portioner :)
Nej nu ska ja lägga mig på sängen och njuta av ledigheten så länge som den varar, den 30e börjar skolan! hihi


Tjingeligepling!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Duktiga du börja skriva igen ;)

Har du ingen kamera så du kan fota så vi få se hur de ser ut där du bor?! :)

2010-08-22 @ 15:10:11
Postat av: Julia svarar

Katarina: Jag har bilder på mobilen jag kan skicka på lägenheten om du vill, annars har mamma bättre bilder hemma på kameran :D Men jag hoppas du kommer o hälsar på! Du, Fia o Frida kanske kan komma någon helg så kan vi ha tjej/shopping helg? :D

2010-08-22 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0