25/8 - 2010 {Nu väntas en helt ny start.

Imorgon tar jag och Oskar bussen härifrån till Umeå för att flytta in Oskar hos Nicke. Han är verkligen schysst som låter Oskar bo där tills han hittar nått eget (eller till oktober iaf), tänk vilka fina vänner det finns :)
Well, drar iaf iväg vid halv ett tiden, så vi är nog framme vid två någon gång, sen ska vi försöka få oss på en lokalbuss med alla grejer. När vi sen kommit till Nicke blir de väll som bara att installera sig lite och bara chilla. Vid sextiden drar jag sen vidare, ska ha mys/tjejkväll med Lisch o Schandra, grymt!
Sen torsdag blir heldag för mig på Sandra o Lisas salong (vadå lyx!!) där Sandra ska färga håret på mig o dessutom ska ja fixa naglarna hos en tjej som jobbar som nagelskulptör där på salongen. GAH jag tror nästan jag måste nypa mig i armen av lycka? Som någon sade till mig "men du ska verkligen  göra en nystart" och jaa, det ska jag nog. Det är nog dags att damma av den här gamla trasan Julia och piffa till sig litegrann! Haha
Sen lördag då ... blir att säga hejdå till Oskar och dra sig hem mot en tom och ensam lägenhet i Övik, men de ska nog gå bra hoppas jag. Får se till att ha något att göra hela tiden bara :) Mkt promenader skulle jag gissa att det kommer bli här i början - men vad är det att klaga på? ;)

Nej, nu tror jag att jag ska lägga mig framför tvn, som för övrigt är fixad nu! Tack gud för att jag vågade ringa support - annars hade nog inget hänt. Det var iaf uttaget i väggen som var nåt så enormt fel tydligen, gav för lite o för mkt signal o hit o dit? Haha ja fatta ingenting, men det kom en elektriker (? gissar jag iaf) och bytte ut elkontakten och vipps va allt HUR BRA SOM HELST! Niiiice ;)

Huuh, nu ska jag försöka inte tänka på att jag kommer vara utan Oskar i nästan två veckor - får så ont i magen ;(
Jag älskar dig Oskar, genom solsken och regn och allt du kan tänka dig <3



Och nog tkr jag att ni är lite snåla med kommentarerna? Haha

Tjingelingepling


Kommentarer
Postat av: K

De låter som att du har de kanoners!! :)

Duktig du blivit på att uppdatera också, mycket trevlig läsning ;)

2010-08-26 @ 17:28:19
Postat av: Oskar

:D

2010-08-26 @ 22:16:25
Postat av: frida

Det låter som att du har fått en bra start i ö- vik.

Spännande nu när skolan börjar också :-)

..och jättebra att du börjat uppdatera så man vet hur du har det. Lycka till med allt!

Kramar

2010-08-27 @ 23:37:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0