28/8 - 2010 {De gör så ooont

Varför gör det alltid lika ont att lämna den man älskar på en busstation för att åka vidare själv? Nu ska jag vara själv utan O i två veckor - en evighet enligt mig! Men de ska nog gå bra, det får de så lov att göra!
Så nu sitter jag här själv i lägenheten nyduschad o fräsch, med ny hårfärg och nya klor! ;) Känns dock lite ensamt må jag säga, jag är så van att höra Oskars röst, men nu är det helt tyst. En tystnad som jag hatar, jag saknar allt. Famnen jag somnar så lätt i av att höra hans hjärtslag och lugna andning, dom mjuka läpparna som kysser min panna när jag är ledsen och rädd, skrattet som blåser bort all irritation och ilska och dom där varma ögonen som tittar på en med en sån kärleksfull blick... ÅH :'(
Nej, ska försöka tänka positivt!!!

Ikväll blir en helkväll framför datorn / tvn och imorgonbitti ska jag nog ta en långpromenad runt stan, för att fördriva lite tid. Får se om någon affär är öppen så man har något att göra.

Dålig update idag, men jag orkar inte skriva - mitt hjärta gör för ont.
OSKAR, JAG SAKNAR DIG SÅ MKT ATT JAG GÅR I BITAR! <3
Förresten, grattis på 2år & 11 månaders dagen!


Brendan James - Hero's song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0