17/3 - Det är så lätt att fråga sig "varför just jag"

Jahapp, då var de min tur då?

Jag vann 100 kr på triss igår, några timmar senare får jag veta att pappa ligger på sjukhus.. Är det så de ska vara? När en sak äntligen vänder till de positiva, då vänder nästa positiva till något negativt? Fett less är jag...
Jaja, han mår väll okej nu, men vi åker till Umeå idag för att kolla upp allt. Känns bra att få vara med.
Jag fick nå slags panikanfall igår när jag fick veta, sprang ut i strumpbyxor och foppatofflor i snön. (kanske inte så konstigt att jag har ont i halsen idag?)
Well, nu ska jag iaf bädda o städa till här hemma. Så att de ser okej ut när O<3 Kommer hem från jobbet...

Föräldrar ska leva för evigt, de bara är så!



Lost and insecure
You found me, you found me
Lyin' on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0