3/3 - Don't let go, don't let go, don't let go.

Woho, lätt bästa låten just nu! Älskar slingan med dragspel, eller va de nu är!
Påminner mig så mkt om Farfar <3

Hm, i söndags somnade även Mormor in för gott.. Det är verkligen orättvist ibland, nu har jag bara farmor kvar och hon får då aldrig försvinna! Ska hålla henne vid liv för alltid ^^
Nej men Mormor fick somna stilla med mamma och mammas två syskon vid hennes sida. Hon har varit väldigt sjuk, så för hennes skull var det nog det skönaste. Man är egoistisk om jag ville att hon skulle leva förevigt..
Men nu får hon vara med Morfar och Morgan, och dom har nog himla trevligt tillsammans.
Sov gott Mormor <3

 

Nej, nu ska jag dra mig mot skolan. Tjingeling!

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag beklagar sorgen!

2010-03-03 @ 12:20:21
URL: http://amandaasjoberg.blogg.se/
Postat av: frida

Ring mig närhelst du behöver.

Jag älskar dig.

/F

2010-03-07 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0